Motorcycle Forum banner

Honda SH 150, w trakcie kupowania nowego, wszelkie opinie są mile widziane

Tags
sh 150
1 reading
6.6K views 21 replies 7 participants last post by  ExTex  
#1 ·
Jeżdżę na Hornecie 900 od 2004 roku, ostatnio robię tylko 100-kilometrowe wycieczki od czasu do czasu i małe przejażdżki po mieście, zawsze z prędkością poniżej 100 kilometrów.

Doszedłem więc do wniosku, że lepiej będzie mi z mniejszym skuterem niż z potężnym motocyklem, który mam, aby zaoszczędzić pieniądze na serwisie, paliwie i podatkach, a może nawet byłbym bardziej komfortowy.

Jak myślisz, jak będzie z Hornera na SH? Czy byłbym rozczarowany? Wszelkie opinie są mile widziane

#3 ·
Lubimy Suzuki Bergman 200. Ma wystarczającą moc, hamulce z systemem ABS i dużo miejsca do przechowywania pod siedzeniem. Dobry do miasta, ale nie jestem pewien co do przejażdżek 100 km.
Limit dla najniższego podatku w moim kraju to 300 cm3, więc mógłbym dostać Suzuki Burgman 200 i nadal płacić ten sam podatek i może mieć trochę więcej mocy. Problem w tym, że Suzuki Burgman ma mniejsze koła niż SH i obawiam się jego zachowania podczas hamowania

#6 ·
Honda będzie wolniejsza, ale bardziej praktyczna. To, czy to rozczarowujące, zależy od ciebie i nie znam cię, ponieważ dopiero się poznaliśmy, więc trudno mi wyrazić opinię na temat tego, czego potrzebujesz lub co lubisz. Jeśli chcesz skuter z większymi kołami i większym wigorem, czy Piaggio nie produkuje Beverly 300 z kołami o tym samym rozmiarze co SH150? Jest też Yamaha Xmax 300, chociaż myślę, że koła są nieco mniejsze.

#8 ·
Honda będzie wolniejsza, ale bardziej praktyczna. To, czy to rozczarowujące, zależy od ciebie i nie znam cię, ponieważ dopiero się poznaliśmy, więc trudno mi wyrazić opinię na temat tego, czego potrzebujesz lub co lubisz. Jeśli chcesz skuter z większymi kołami i większym wigorem, czy Piaggio nie produkuje Beverly 300 z kołami o tym samym rozmiarze co SH150? Jest też Yamaha Xmax 300, chociaż myślę, że koła są nieco mniejsze.