Hallo iedereen! Ik ben nieuw op dit forum. Wilde gewoon wat ervaringen delen met mede-rijders. Dus ik kocht een tijdje geleden een RS660 toen ze voor het eerst uitkwamen en ben aan de mijne aan het werken geweest. Op een nacht was ik wanhopig op zoek naar hulp en kon ik op dat moment niets vinden. Ik had het servicehandboek nodig. Welnu, een bedrijf verkoopt het online. Ik zal hun naam niet noemen, maar je kunt ze gemakkelijk vinden door te googelen. Nou, ik ben erin geluisd om het van hen te kopen en de volgende ochtend vond ik het gratis online
. Ik geloof in gratis informatie en wilde het delen.
Dus hier is een PDF van het servicehandboek voor de Aprilia RS660 en Tuono 660. Meerdere links geplaatst voor het geval sommige na verloop van tijd kapot gaan.
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 1
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 2
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 3
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 4
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 5
Noem me dom als je wilt. Het kan me niet schelen. Ik wil gewoon andere rijders helpen. Deze handleiding heeft zo'n beetje alles wat je nodig hebt om aan deze motor te werken.
Veel plezier!!!!
Dus hier is een PDF van het servicehandboek voor de Aprilia RS660 en Tuono 660. Meerdere links geplaatst voor het geval sommige na verloop van tijd kapot gaan.
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 1
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 2
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 3
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 4
Aprilia RS660 Servicehandleiding Spiegel 5
Noem me dom als je wilt. Het kan me niet schelen. Ik wil gewoon andere rijders helpen. Deze handleiding heeft zo'n beetje alles wat je nodig hebt om aan deze motor te werken.
Veel plezier!!!!